Co oznacza turkus w organizacji, jak go wprowadzić, i jaką wartość może przynieść organizacji – o tym dowiecie się z dzisiejszego wpisu. Nasza firma już jakiś czas temu zaczęła przyglądać się idei turkusu – rozpatrywać jej wady i zalety.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

W dniach 22.02-23.02 mieliśmy przyjemność uczestniczyć w IV Targach Mobile IT w Krakowie. Tego typu wydarzenia to idealna okazja nie tylko do zawiązania nowych kontaktów biznesowych, ale również poznania konkurencji w branży IT, a także zobaczenia nowości technologicznych. Dziś zapraszamy Was na krótką relację z tego wydarzenia. 

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Już niecałe 3 tygodnie dzielą nas od pierwszego dnia Targów Mobile IT w Krakowie.  Odbędą się one dokładnie w dniach 22-23 lutego w hali Expo przy ulicy Galicyjskiej 9. 

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Czy brać udział w wydarzeniach branżowych na mniejszą lub większą skalę i jakich narzędzi do tego użyć? Na jaki aspekty warto zwrócić uwagę, a którymi zdecydowanie nie warto zaprzątać sobie głowy.  Co zrobić, aby nie doszło do tzw. ”wpadek”, ale co ważne, aby wydarzenie zostało zapamiętane na dłużej. Tego i jeszcze kilku przydatnych informacji dowiecie się w dzisiejszym artykule. Zapraszamy zatem do lektury. Dla wytrwałych znajdzie się niespodzianka na końcu wpisu :) 

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Każda marka ma swój start, który powinna wcześniej dokładnie zaplanować. Odpowiednio ustalona strategia rozwoju zwiększa szansę na sukces. Z racji dużej konkurencyjności na rynku, nie każda marka ma szansę na wybicie.  W ciągu pierwszego roku upada ponad 90% firm, ta sama sytuacja dotyczy się rozwijania własnej marki. Początkiem ścieżki powinien być zdefiniowanie naszego klienta do którego chcemy skierować ofertę, a także działań promocyjnych, które zostaną zastosowane. To właśnie na nich firmy opierają znaczną część swojego budżetu i do tych działań zatrudniają odpowiednio wykwalifikowane osoby.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Dlaczego co raz częściej decydujemy się na zakupy w sklepach internetowych rezygnując przy tym z tradycyjnej opcji zakupów. Jakie opcje daje nam przeciętemu Kowalskiemu kupno produktów przez Internet? O korzyściach płynących z zakupów drogą elektroniczną powiemy w dzisiejszym poście.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Media społecznościowe dają nam możliwość wyboru różnorodnych form promocji aplikacji za stosunkowo niską cenę. W dzisiejszym artykule zostaną przedstawione najbardziej popularne opcje, dzięki którym informacja o Twojej aplikacji może dotrzeć do konkretnej grupy docelowej i co ważne spowodować, że w krótkim okresie czasu osiągniesz bardzo dobre wyniki pobieralności aplikacji. 

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

6 kwietnia był ważnym dniem dla firmy Mediaflex. Po raz pierwszy w historii nasza firma wystawiła swoje stoisko na targach, a konkretnie na X Targach E-handlu w Katowicach.  Zapraszamy na krótką relację z tego wydarzenia.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznijmy od tego czym tak naprawdę jest platforma B2B. Jest to system ułatwiający firmom wymianę informacji oraz usprawnienie sprzedaży poprzez zautomatyzowanie procesu składania i realizowania zamówień hurtowych. W praktyce pozwala on na uproszczenie kontaktów handlowych dzięki daleko idącej integracji obu stron (np. dystrybutora, partnera czy kontrahenta) oraz bieżący dostęp do stale aktualizowanej oferty produktowej, czytelnych katalogów produktów i wyszukiwarek ofert, ale także katalogów sprzedawców i rozbudowanych systemów zamawiania produktów. Pozwala to kontrahentom, którzy wcześniej zawarli umowy handlowe, śledzić na bieżąco proces zakupowy, jednocześnie znacznie skracając czas realizacji zamówienia.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznijmy od tego, czym właściwie jest ORM i dlaczego jest tak często wykorzystywany przez programistów. ORM jest to mapowanie obiektowo-relacyjne, czyli sposób odwzorowywania bazy danych na obiektach wykorzystywanych w językach programowania i na odwrót. Dzięki takiemu rozwiązaniu, możemy w szybki sposób używać w swoich aplikacjach obiektów przechowywanych w wewnętrznych bazach danych bez pisania odpowiednich metod komunikacji i prasowania danych.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Co jest gwarantem sukcesu firmy? Co daje pewność, że wyznaczone projekty będą oddane na czas, a klient będzie z nich zadowolony i wyrazi chęć kontynuowania współpracy? W dużej mierze za sukcesem stoją ludzie, a dokładnie zespół. Tylko zgrana ze sobą grupa osób może stworzyć coś, z czego inni będą w pełni usatysfakcjonowani. Dziś chcę przedstawić kilka faktów oraz moich osobistych spostrzeżeń dotyczących pracy w Mediaflex.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwszym etapem każdego projektu, powinna być dokładna analiza potrzeb, wymagań,  jednym słowem określenie czego tak naprawdę potrzebujemy i w czym ma nam to pomóc. W tym artykule nie będziemy skupiali się na procesie przeprowadzania analizy, ale na pytaniu, które zadajemy sobie jako kolejne: co wybrać – gotowe rozwiązanie istniejące na rynku czy może pokusić się o budowę rozwiązania dedykowanego? Niestety zawiodą się Ci, którzy szukają na to pytanie jednoznacznie dobrej odpowiedzi, bo takiej odpowiedzi nie ma. Przed podjęciem decyzji warto jednak odpowiedzieć sobie na poniższe pytania, zrobić bilans zysków i strat.  

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Każdy, kto kiedykolwiek planował otworzenie własnego sklepu internetowego, stanął przed trudnym wyzwaniem, dotyczącym wyboru najbardziej optymalnego rozwiązania. Przeważnie wybór padał na jeden z gotowych silników sklepów internetowych. Który jednak wybrać? Czym kierować się przy wyborze?

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Obecnie rynek technologii mobilnych zdominowany jest przez trzy systemy operacyjne: wspierany przez Google Android, z ponad 80% udziałem; stworzony na urządzenia firmy Apple iOS oraz Windows Phone, opracowany przez Microsoft. Aby dotrzeć do jak największej ilości konsumentów, twórcy aplikacji mobilnych najczęściej decydują się na tworzenie wersji natywnych tej samej aplikacji na wszystkie wyżej wymienione wiodące systemy. Tu pojawia się nie lada wyzwanie dla projektanta – opracowanie aplikacji spójnej zarówno funkcjonalnie, jak i graficznie na systemy tak diametralnie od siebie różne.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

W 2016 roku należy spodziewać się dalszego rozwoju strategii omnichannel, ze szczególnym naciskiem na usługę click&collect, czyli kliknij i odbierz.Na koniec 2015 roku, według raportu Deloitte „Digital Predictions 2015”, w Europie miało funkcjonować 500 tys. punktów typu click&collect. To o około 20 proc. więcej, niż w roku 2014.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Rok minął tak szybko. Można by pomyśleć, że nasze dziecko dopiero raczkuje. Nic z tego, już kilka miesięcy temu nasza marka rozwinęła skrzydła i powoli pnie się na szczyt. Wspominamy dziś początki PROTIGERA, największe sukcesy w trakcie ostatniego roku oraz totalne zaskoczenia- rzeczy i wydarzenia, których raczej nie moglibyśmy sobie wymarzyć.  

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Zastanawialiście się kiedyś jak ważna w rozpowszechnieniu aplikacji jest sama jej nazwa? Pewnie część z Was stwierdzi, że każdy produkt można odpowiednio wypromować. My chcemy Was dzisiaj przekornie przekonać, że odpowiednia nazwa to więcej niż połowa sukcesu! Skąd takie wnioski? Odpowiedzią jest nasza aplikacja Dieta dla lenia. Chcemy przedstawić Wam kilka krótkich rad, które powinny pomóc Wam w wyborze nazwy idealnej dla aplikacji.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Apple TV jest z nami od lat, jednak dopiero w tym roku nastąpiła prawdziwa rewolucja. Żegnajcie dotychczasowe ograniczenia, witajcie nowe możliwości!

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Końcem roku w Mediaflex zaszło sporo zmian, które nakreślają nowe kierunki i strategię rozwoju firmy. Pierwszą z nich jest wejście do zarządu spółki Małgorzaty Maj, która przez ostatnich 6 lat pełniła funkcję Key Account Managera. Była odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi klientami firmy takimi jak np. Wirtualna Polska, Interia, Seka.edu a w ostatnim czasie przede wszystkim Polpharma. 

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ

Omnichannel to w ostatnim czasie bardzo chwytliwy temat. Swoisty „must have” nowoczesnej organizacji do komunikacji z Klientami. Wszędzie się o tym pisze, mówi. Pojawiają się specjaliści, firmy starają się wdrożyć strategie omnichannelowe. Wzrasta świadomość integracji i spójności działań w różnych kanałach zarówno wśród firm, które mogą lub powinny zastosować podejście omnichannelowe, jak również wśród dostawców oprogramowania, jak również wśród ekspertów.

AUTOR: CZYTAJ WIĘCEJ