iDoc 3

Zadanie

Kontynuując współpracę z naszym kluczowym klientem przygotowaliśmy dla niego kolejną wersję iDoc czyli aplikacji mobilnej na iPada umożliwiającej dystrybucję materiałów marketingowych i promocyjnych wśród Przedstawicieli Medycznych.

Zostały wprowadzone zmiany kategorii:

Omnic zadania – zadanie te będą jedną z aktywności w ramach procesu wielokanałowej komunikacji promocyjnej kierowanej do lekarzy w toku kampanii omnichannel;

Profil lekarza, farmaceuty, apteki – w tej kategorii przedstawiciele znajdą  podstawowe informacje o odwiedzanych lekarzach, farmaceutach, aptekach oraz historię komunikacji marketingowej kierowanej do lekarzy, farmaceutów i aptek  różnymi kanałami w ramach kampanii omnichannel.

W wersji iDoc 3 został rozbudowany również obieg i proces akceptacji materiałów przygotowanych przez partnerów.

Kolejna wersja iDoc to przede wszystkim rozbudowa o nowe kategorie, dzięki którym możliwe jest włączenie wizyt przedstawicieli w dowolną strategię omnichannel (kreowaną i zarządzaną za pomocą systemu OMNIC).

Zakres prac

  • Projekt funkcjonalny aplikacji
  • Projekt graficzny
  • Implementacja aplikacji w wersji na iPada
  • Implementacja aplikacji dla partnera

2016

 

portfolio_idoc_screen (003)