Omnic

Zadanie

Dla naszego klienta przygotowaliśmy system usprawniający planowanie działań związanych z realizacją i koordynowaniem w czasie, aktywności marketingowych prowadzonych zgodnie z ideą strategii OMNICHANNEL. Główne założenia systemu to planowanie i zarządzanie kampaniami wielokanałowymi, spójny przekaz prowadzonych aktywności, sprawna współpraca z dostawcami i wykonawcami kreacji, monitorowanie efektywności prowadzonych działań, monitorowanie budżetu, a także bieżąca optymalizacja kampanii.

Omnic w tym momencie to system, który integruje działania prowadzone w kanałach: mailing, sms, mailing papierowy, telemarketing, wizyty przedstawicieli, landing page, display, wideowizyty. 

Zakres prac

  • dokumentacja w formie Specyfikacji Wymagań Funkcjonalnych
  • projekt funkcjonalny
  • projekt graficzny
  • implementacja funkcjonalności, w tym integracja z zewnętrznymi systemami: Fresh Mail, bramka Plus, system Avaya (Telemarketing), aplikacja mobilna dla Przedstawicieli Medycznych/Aptecznych (iDoc)
  • opieka powdrożeniowa
  • rozwój systemu i rozbudowa o kolejne funkcje

2016

omnic_screen