Aplikacje dla biznesu

  • OmnicOmnic

    Omnic

    2016

    Omnic w tym momencie to system, który integruje działania prowadzone w kanałach: mailing, sms, mailing papierowy, telemarketing, wizyty przedstawicieli, landing page, display, wideowizyty. 

    zobacz szczegóły
  • iDoc 3iDoc 3

    iDoc 3

    2016

    Kolejna wersja iDoc to przede wszystkim rozbudowa o nowe kategorie, dzięki którym możliwe jest włączenie wizyt przedstawicieli w dowolną strategię omnichannel (kreowaną i zarządzaną za pomocą systemu OMNIC).

    zobacz szczegóły
  • CEPE AgendaCEPE Agenda

    CEPE Agenda

    2017

    Istotnym elementem aplikacji jest panel administracyjny, który umożliwia zarządzanie treścią publikowaną w aplikacji. W aplikacji mobilnej uczestnik znajdzie szczegółową agendę konferencji z podziałem na sesje, mapę obiektu, informację o prelegentach. 

    zobacz szczegóły
  • AnkietyAnkiety

    Ankiety

    2016

    Za pomocą panelu administracyjnego można tworzyć zróżnicowane ankiety z pytaniami otwartymi, zamkniętymi, a także uwagami do pytań. Zarządzanie ankietami jest bardzo intuicyjne i obejmuje ich tworzenie, edycję oraz archiwizację.

    zobacz szczegóły
  • Bartosz mówiBartosz mówi

    Bartosz mówi

    2016

    Bartosz mówi to aplikacja mobilna, która pełni funkcję wyszukiwarki leków refundowanych oraz pełnopłatnych. 

    zobacz szczegóły
  • Morele.netMorele.net

    Morele.net

    2012

    Realizacja projektu „lokacje”

    zobacz szczegóły
  • Program partnerskiProgram partnerski

    Program partnerski

    2012

    Opracowanie i budowa programu partnerskiego przyczyniającego się do zwiększenia sprzedaży w sklepach internetowych.

    zobacz szczegóły
  • TABU PlatformaTABU Platforma

    TABU Platforma

    2011

    Zaprojektowanie i wdrożenie platformy (systemu zamówień do sprzedaży hurtowej) usprawniającej współpracę Hurtowni Tabu z odbiorcami.

    zobacz szczegóły

Wiele z realizowanych przez nas projektów ma charakter poufny, dlatego w serwisie prezentowana jest tylko część informacji o klientach i rozwiązaniach. Zaufanie i szacunek to podstawa przy budowaniu długofalowych relacji z klientami.