Medycyna i farmacja

  • PolpharmonyPolpharmony

    Polpharmony

    2017

    Działanie aplikacji mobilnej opierało się na technologii QR kodów oraz beaconów. Dla uatrakcyjnienia rywalizacji, w trakcie trwania konferencji, wyniki gry były prezentowane na żywo. Po zakończeniu rywalizacji gracz mógł przejrzeć listę zdobytych Polpharmonów przypisanych do konkretnych pytań.  Całość akcji spotkała się z dużym zainteresowaniem.

    zobacz szczegóły
  • Pogoda dla najlepszychPogoda dla najlepszych

    Pogoda dla najlepszych

    2016

    Pracownicy podzieleni są na odpowiednie grupy sprzedażowe. Osoby plasujące się na najwyższych miejscach w rankingu otrzymują nagrodę w postaci egzotycznej wycieczki. Ranking tworzony jest na podstawie importowanego pliku excel i wyświetlany w konkretnym, ustalonym czasie. 

    zobacz szczegóły
  • OmnicOmnic

    Omnic

    2016

    Omnic w tym momencie to system, który integruje działania prowadzone w kanałach: mailing, sms, mailing papierowy, telemarketing, wizyty przedstawicieli, landing page, display, wideowizyty. 

    zobacz szczegóły
  • iDoc 3iDoc 3

    iDoc 3

    2016

    Kolejna wersja iDoc to przede wszystkim rozbudowa o nowe kategorie, dzięki którym możliwe jest włączenie wizyt przedstawicieli w dowolną strategię omnichannel (kreowaną i zarządzaną za pomocą systemu OMNIC).

    zobacz szczegóły
  • CEPE AgendaCEPE Agenda

    CEPE Agenda

    2017

    Istotnym elementem aplikacji jest panel administracyjny, który umożliwia zarządzanie treścią publikowaną w aplikacji. W aplikacji mobilnej uczestnik znajdzie szczegółową agendę konferencji z podziałem na sesje, mapę obiektu, informację o prelegentach. 

    zobacz szczegóły
  • Bartosz mówiBartosz mówi

    Bartosz mówi

    2016

    Bartosz mówi to aplikacja mobilna, która pełni funkcję wyszukiwarki leków refundowanych oraz pełnopłatnych. 

    zobacz szczegóły
  • Wiek SercaWiek Serca

    Wiek Serca

    2015

    Stworzenie aplikacji Wiek Serca na podstawie opracowanego przez profesorów Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego algorytmu. Główny cel to mierzenie wieku serca pacjentów w ramach akcji „Ciśnienie na życie”, której inicjatorem jest Grupa Polpharma.

    zobacz szczegóły
  • iDoc 2.0iDoc 2.0

    iDoc 2.0

    2015

    Dla naszego stałego Klienta, firmy Polpharma zrealizowaliśmy aplikację mobilną na iPada umożliwiającą dystrybucję materiałów marketingowych i promocyjnych wśród Przedstawicieli Medycznych.

    zobacz szczegóły
  • Kardiometr Polpharma 2Kardiometr Polpharma 2

    Kardiometr Polpharma 2

    2014

    Dla firmy Polpharma ulepszyliśmy poprzednią wersję aplikacji Kardiometr o nowe funkcjonalności.

    zobacz szczegóły
  • Kardiometr PolpharmaKardiometr Polpharma

    Kardiometr Polpharma

    2013

    Dla firmy Polpharma przygotowaliśmy aplikację pozwalającą na monitorowanie pomiarów ciśnienia i przypominającą o pomiarach, zażyciu leków i zaplanowanej aktywności fizycznej.

    zobacz szczegóły
  • Flax Natural ProductsFlax Natural Products

    Flax Natural Products

    2012

    Dla jedynego w Polsce dystrybutora greckich kosmetyków firmy Flax zbudowaliśmy sklep internetowy.

    zobacz szczegóły
  • Sora ForteSora Forte

    Sora Forte

    2012

    W związku z wprowadzeniem na rynek nowego szamponu leczniczego przez firmę Scan Anida stworzyliśmy stronę internetową promującą produkt i będącą bazą wiedzy na temat leczenia oraz profilaktyki wszawicy.

    zobacz szczegóły
  • Anida PharmacyAnida Pharmacy

    Anida Pharmacy

    2011

    Firma Scan Anida potrzebowała serwisu www nadążającego za jej dynamicznym rozwojem. Zaproponowaliśmy efektowną, nastawioną na promocję produktu grafikę, jednocześnie opierając witrynę na autorskim CMS. Sukces projektu zaowocował stałą współpracą.

    zobacz szczegóły
  • Klub LekarzyKlub Lekarzy

    Klub Lekarzy

    2009

    Zbudowaliśmy zamknięty portal społecznościowy przeznaczony dla osób związanych z medycyną. Stworzony pod specyficzne potrzeby grupy serwis stale optymalizujemy i rozbudowujemy o nowe funkcjonalności.

    zobacz szczegóły

Wiele z realizowanych przez nas projektów ma charakter poufny, dlatego w serwisie prezentowana jest tylko część informacji o klientach i rozwiązaniach. Zaufanie i szacunek to podstawa przy budowaniu długofalowych relacji z klientami.