Przedstawiamy dziś relację z drugiego dnia Mobile Trends Conference 2018, w której wzięła udział czteroosobowa ekipa MEDIAFLEX. Konferencja rozpoczęła się później, ale nie oznacza to mniejszej dawki przekazanej wiedzy. O czym mogliśmy posłuchać, o tym przeczytacie w relacji poniżej. 3,2,1 .. zaczynamy!

Piątek 

Drugi dzień konferencji rozpoczęła prelekcja Bartosza Bilicki z Trifinity. Opowiedział on o technologii blockchain, oraz jaki potencjał w nich drzemie. Początek drugiego dnia konferencji uznajemy za udany.  Ocena publiczności: 4,0

Kolejnym prelegentem był Roman Łoziński z agencji Think ECO, który opowiadał o tym czego branża mobilna może nauczyć się od reklamowej. Wskazał on, gdzie szukać oryginalnych pomysłów i inspiracji do wykorzystania w mobile. Prelekcja na tyle spodobała się publiczności, że zajęła drugie miejsce wśród głosowania. Ocena publiczności: 4,6 

Po przerwie kawowej nastąpił kolejny wykład dwóch przedstawicieli firmy Superskrypt Emilii Bojańczyk oraz Piotra Burdyło.  W intrygującym tytule Wizerunek 8cm x 15 cm kryła się prezentacja na temat wykorzystania możliwości właściwym urządzeniom mobilnym, by stworzyć pozytywny wizerunek firmy. Ocena publiczności: 3,6

Kolejno na scenie MTC 2018 zagościł Paweł Elbanowski z Recognize.IM. Poruszył on zagadnienie CTA- jak go wykorzystać, aby wykorzystać jego potencjał oraz jak angażować klientów poprzez kanał mobile. Ocena publiczności 3,6.

Przed obiadem mieliśmy okazję wysłuchać prelekcji Scrum Mastera Pawła Lewińskiego z Miquido. Opowiadał on o optymalizacji App Store Optimization. Prelekcja była bardzo ciekawa pod względem merytorycznym. Ocena publiczności 3,6

Maja Schaefer z Codeheroes przybliżyła wszystkim uczestnikom idee chatbotów jako trendu mobile koło którego firma nie może przejść obojętnie. Ocena publiczności: 3,6 

Następne prelekcje odbywały się w formie case study. Dało to tym większy praktyczny wydźwięk całemu wydarzeniu. Pierwszym z nich było wystąpienie Agnieszki Czupryn z Grupy WM. Opowiedziała ona o najważniejszych elementach potrzebnych do stworzenia aplikacji mobilnej, która okaże się sukcesem. Ocena publiczności 3,7 

Kolejne studium przypadku dotyczyło sukcesu aplikacji Adama Drzewieckiego z Quiz House. Uczestnicy mieli okazję poznać zasady jakimi kierował się autor aplikacji przy jej tworzeniu. Ocena publiczności: 3,4 

Jako następnego prelegenta mogliśmy wysłuchać Marka Kaczmarka z Redlink, który przedstawił praktyczne zastosowanie SMS+ e-mail w polskich firmach. Niestety merytorycznie prelekcja nie stała na wysokim poziomie. Ocena publiczności: 3,1 

Kolejna prezentacja Edwarda Mężyka z Cluify (Grupa Datarino) pokazała, że to nie tylko drogi dotarcia online są ważne, ale również offline odgrywa znaczącą rolę. A wszystko to na przykładzie sklepów detalicznych. Ocena publiczności: 3,8

Prelegent Łukasz Kosman z LeanCode sp. z o.o. opowiedział uczestnikom na temat Machine Learning w aplikacjach mobilnych. Zostało opracowane case study na przykładzie rowerowej gry miejskiej Activy. Ocena publiczności: 4,4

Robert Marczak z robertmarczak.pl przybliżył uczestnikom pojęcie leadów oraz jak dobrze przygotować się do kampanii lead generation w kanale mobile. Ocena publiczności:  3,5

Ostatnim z prelegentów podczas Mobile Trends Conference był Jakub Kornatowski z Qcoder / PwC. Opowiedział on o spójności aplikacji z systemem operacyjnym. Przekonywał on uczestników, że powinny być one zgodne ze standardami Apple i Google. Ocena publiczności: 4,4

Na koniec wydarzenia odbył się Quiz o wiedzy Mobile i tutaj musimy się pochwalić, że mamy swojego reprezentanta na podium! Nasz kolega Krzysiek Kozłowski zajął 3 miejsce w ogólnej klasyfikacji :) Cała ekipa Mediaflex jeszcze raz szczerze mu gratuluje! 

Podsumowując konferencje, która powoli przechodzi do historii jesteśmy bardzo zadowoleni, że po raz kolejny mieliśmy okazję wziąć w niej udział. Choć prelekcje stały na bardzo różnym poziomie to ogólnie konferencje oceniamy na plus. 

Do zobaczenia za rok! :) 

Monika Suder

AUTOR:

Specjalista ds. marketingu w Mediaflex oraz studentka Zarządzania. Copywriterka z powołania. Każdy dzień rozpoczyna od przeglądnięcia Social Mediów. W wolnej chwili planuje swoje kolejne podróże, które są jej pasją.

Zobacz więcej wpisów tego autora:

DYSKUSJA

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*