Zmiany w zarządzie i nowa twarz w Mediaflex

Autor:  Dawid Kloch
18-01-2016

Końcem roku w Mediaflex zaszło sporo zmian, które nakreślają nowe kierunki i strategię rozwoju firmy. Pierwszą z nich jest wejście do zarządu spółki Małgorzaty Maj, która przez ostatnich 6 lat pełniła funkcję Key Account Managera. Była odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi klientami firmy takimi jak np. Wirtualna Polska, Interia, Seka.edu a w ostatnim czasie przede wszystkim Polpharma. 

Od stycznia bieżącego roku pełni funkcję Wiceprezesa ds. sprzedaży i obsługi kluczowych Klientów. Do jej zadań należeć będzie koordynacja projektów i współpraca ze strategicznymi Klientami firmy, prowadzenie działań związanych ze sprzedażą i rozwojem własnych produktów, współtworzenie i realizacja strategii firmy Mediaflex. Od grudnia 2015 do zespołu Mediaflex dołączył Dariusz Świerad jako Omnichannel Product Manager, którego zadaniem jest rozwój, wdrażanie oraz optymalizacja rozwiązań omnichannel. Dla Klientów prowadzi projekty analityczno-doradcze w celu maksymalnej digitalizacji procesów biznesowych w organizacji (Power Days). Wcześniej związany był z Grupą Unity oraz agencją Veneo.

Dzięki tym zmianom przebudowana zostanie również oferta usług IT dostarczanych przez Mediaflex. Nastąpi koncentracja w sprzedaży własnych produktów, jakimi są aplikacje mobilne, służące m.in. do wsparcia sprzedaży (MediaPrez), przeprowadzania ankiet offline (MediaForm) czy baza wiedzy (MediaEdu). Aplikacje będą wdrażane w różnych modelach rozliczeń, dzięki czemu będą mogły trafić do szerokiego grona Klientów. W dalszym ciągu rozwijana będzie platforma MediaChannel, która pozwala na wdrożenie modelu omnichannel wraz automatyzacją działań marketingowych w organizacji.

Mediaflex stawia również na rozwój swojej marki Protiger, która skupia pod sobą zestaw aplikacji na urządzenia mobilne promujące zdrowy tryb życia. Są to między innymi „Dieta dla lenia”, „Dieta biegacza”, „Dieta bezglutenowa” czy „Trening w domu”.

Ostatnią zmianą jest wprowadzenie na rynek projektu Adpharma, czyli pierwszej w Polsce sieci afiliacyjnej, która skupia firmy działające w sektorze zdrowia, a zwłaszcza farmacji. Projekt prowadzony jest pod hasłem „ZDROWA AFILIACJA”.

Udostępnij
Autor:  Dawid Kloch
Prezes firmy Mediaflex, specjalizującej się w technologiach internetowych i mobilnych. Doświadczony manager i przedsiębiorca działający w branży IT. Wieloletnie doświadczenie zdobył we własnych firmach, pracując dla największych marek, takich jak: Softbank, Sygnity, WP, Onet, Polpharma, SEKA, Morele.net. Specjalista w realizacji dedykowanych projektów z wykorzystaniem technologii mobilnych w obszarze farmacji, zdrowia i edukacji.