Zmiana identyfikacji wizualnej w Mediaflex

Autor:  Monika Wincenciak
27-04-2018

Dzieje się w Mediaflex i to nie tylko w środowisku projektowym, ale i wizerunkowym. Firma przechodzi bowiem zmianę identyfikacji wizerunkowej. Nowy logotyp powoli wchodzi w życie, a nowa strona cały czas się tworzy i pewnie za niedługo ujrzy światło dzienne. W dzisiejszym wpisie przybliżymy krótko jak doszło do zmian. Jaka jest nasza nowa koncepcja i wartości. 2018 rok będzie rokiem przełomowym, bo zmiany zachodzą nie tylko w tym, zmieniamy się pod względem liczby osób, ale i  będziemy obchodzić 10 urodziny! 

Logo

Pierwszą ze składowych był nowy logotyp, który, w przeciwieństwie to starego logotypu ma o wiele więcej konotacji znaczeniowych oraz jest prostszy w swojej kolorystyce i kształcie.

  • kursor to przedłużenie naszej ręki w przestrzeni cyfrowej,
  • wektor prowadzący w górę wskazuje na rozwój, ambicje,
  • rakieta symbolizuje nowoczesność, energię.

Prócz logo będzie używany sam sygnet, który to zostanie wykorzystany jako skrót naszego logotypu m.in w mediach społecznościowych. Sygnet ma mieć również takie konotacje znaczeniowe co logotyp.  Wszystkie wymagania zostaną opisane w księdze znaku.

Strona www

Strona internetowa firmy to wizytówka firmy. Całość jest spójna z nowym logo i wartościami. Na stronie przeważają barwy białe i czarne oraz dodatki w postaci fioletu i zieleni. Głównym celem strony jest przekazanie odwiedzającym najważniejszych informacji na temat działania firmy i jej oferty. Jednocześnie strona ma pełnić rolę informatora i źródła informacji dla kandydatów, którzy chcieliby dołączyć do naszego zespołu.

Nowe wartości

Z nową identyfikacją wizualną wiążą się również nowe wartości, które mają być dopełnieniem odświeżonego wizerunku firmy. Zmieniliśmy jedną z wartości –  terminowość zastąpiliśmy zaufaniem.  

Co rozumiemy przez dane wartości .Pierwszą z nich jest Jakość połączona z terminowością – to znak, że oddajemy naszym klientom dopracowane projekty w terminie. Przy tym pracę rozpoczynamy od analizy rynku i konkurencji, szukamy najlepszych praktyk opierając się na najnowszych trendach. Kolejną z wartości jest Rozwój–  mamy satysfakcję z pracy i doskonalimy umiejętności. Bierzemy udział zarówno w szkoleniach wewnętrznych jak i zewnętrznych. Żeby polepszać naszą pracę słuchamy uwag i zaleceń od klientów. Trzecią niezmienną wartością jest Komunikacja – utrzymujemy dobry kontakt z klientem oraz z członkami zespołu. Staramy się angażować klienta w prace projektowe i edukujemy go w zakresie jakości. W pracy odnosimy się do siebie z szacunkiem. Ostatnią wartością na naszej liście jest Zaufanie – każdy jest odpowiedzialny za swoje zadanie, a w zespole mamy do siebie duże zaufanie. Przez tą wartość chcemy podkreślić, że wiemy kto i w jakim stopniu jest odpowiedzialny za dane zadanie.

W naszej pracy skupiamy się przede wszystkim na pięciu obszarach t.j.:

  • Aplikacje mobilne
  • E-commerce
  • Serwisy www
  • Aplikacje dla biznesu
  • Omnichannel

Nadal chcemy rozwijać pięć naszych produktów czyli: MediaEdu, MediaPrez, MediaForm, MediaChannel oraz Powerdays. O ich znaczeniu dla waszej firmy będziecie mogli już za niedługo poczytać na naszej stronie.

Podsumowując,  zmiany wciąż u nas następują i to w tempie ekspresowym. Nie dość, że odmieniamy naszą wizualną stronę firmy to dodatkowo stawiamy na rozbudowę naszego zespołu.

Udostępnij
Autor:  Monika Wincenciak
Marketing Manager w Mediaflex. Copywriterka z powołania. Każdy dzień rozpoczyna od przeglądnięcia Social Mediów. W wolnej chwili planuje swoje kolejne podróże, które są jej pasją.