Masz za sobą próby działania na Teamsach, a chciałbyś dowiedzieć się jak stworzyć dedykowany system wideospotkań dla firmy, który będzie w pełni spersonalizowany? W poniższym artykule znajdziesz informacje na temat działania systemu wideospotkań oraz tego jakie realne korzyści przyniesie dla biznesu.
Działanie systemu w 8 krokach
Aby sprawdzić, jak działa system wideospotkań wystarczy wykonać 8 prostych kroków:
1.Zaloguj się do panelu wideospotkań.
2. Zaplanuj wideospotkanie -Do zaplanowania wideospotkania konieczne jest jedynie wypełnienie krótkiego formularza zaproszenia: imię i nazwisko, email lub nr telefonu, dzień i godzina rozmowy.
3. Otrzymaj dostęp do wideorozmowy – Na podany adres email lub nr telefonu zostanie wysłany bezpośredni link do rozmowy. Alternatywną formą jest unikalny pin.
4. Zarządzaj spotkaniami w panelu. Wideospotkania w panelu można dodawać, usuwać oraz edytować.
5. Sprawdź spotkania w kalendarzu. W planowaniu wideospotkań pomoże Ci kalendarz.
6. Udostępniaj materiały- podczas rozmowy możesz skorzystać z opcji współdzielenia ekranu (screen sharing). Funkcjonalność dostępna jest w przypadku korzystania z desktopowej wersji systemu. Do dyspozycji są następujące formy screen sharingu:
• udostępnienie ekranu
• udostępnienie konkretnego pliku, np. Word, Excel, Power Point, PDF, pliki graficzne
• udostępnienia strony internetowej
7. Poproś o feedback- po zakończeniu spotkania możesz poprosić swojego rozmówcę o wypełnienie krótkiej ankiety satysfakcji. Informacja zwrotna z pewnością pomoże Ci jeszcze lepiej przygotować się do kolejnych spotkań i zwiększyć ich skuteczność.
8. Zbieraj statystyki o wideospotkaniach. W ramach systemu gromadzone są statystyki i raporty. Dotyczą one:
• rozmowy
• ankiety
Dostęp do statystyk przyznawany jest jedynie uprawnionym do tego użytkownikom.
O systemie Media Meeting Planner
Media Meeting Planner to system wideospotkań umożliwiający prowadzenie dwukierunkowych rozmów wideo i audio z poziomu przeglądarki.
System to świetne narzędzie, które zwiększa skuteczność sprzedaży, atrakcyjność rozmów oraz można być pewnym, że wpłynie to na wzrost zapamiętania takiej rozmowy przez odbiorcę.
To miejsce, w którym można wysłać zaproszenie na wideospotkanie w formie wiadomości mailowej lub sms. Wszystko jest zależne od preferencji odbiorcy. W przypadku wystąpienia konieczności można spotkanie odwołać, zmienić termin lub umówić ponownie. Dołączenie do spotkania jest bardzo proste – wystarczy unikalny pin lub link.
Korzyści z systemu Media Meeting Planner
- Brak konieczności instalowania oprogramowania – użytkownik i klient przeprowadzają wideospotkanie przez przeglądarkę internetową bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania
- Błyskawiczne połączenie klient dostaje powiadomienie na e-mail bądź w formie wiadomości sms z linkiem do spotkania.
- Mierzenie efektywności działań system dostarcza statystyki oraz pozwala wskazać efektywność przeprowadzonych działań
- Personalizacja wyglądu – system może być dostosowany do identyfikacji wizualnej danej firmy
- Elastyczność w rozbudowie systemu – system wideospotkań może być dostosowany do indywidualnych potrzeb organizacji i użytkowników
- Helpdesk po wdrożeniu firma otrzymuje wsparcie oraz materiały szkoleniowe, aby jak najefektywniej wykorzystać system wideospotkań
Jeżeli zainteresował Cię system skontaktuj się z nimi przez formularz na naszej stronie lub napisz do nas na biuro@mediaflex.pl