Graphic Planner System

Graphic Planner System – system, który usprawnia pracę działu graficznego i jego współpracy z organizacją. Każda ze stron ma wgląd do aktualnego statusu ustaleń i prac.   

 

Główne założenia systemu to: 

  • możliwość dodawania zadań w organizacji, 
  • usprawnienie współpracy na linii dział graficzny – organizacja, 
  • podział  systemu na trzy główne części: panel administratora, panel grafika, panel zlecającego. 

Jak działa system krok po kroku?

 

KROK 1 Zlecający definiuje swoje zlecenie: wypełnia formularz briefu, wskazuje termin realizacji, dodaje potrzebne do realizacji pliki. 

KROK 2 Grafik rozpoczyna realizację zadania, które automatycznie widnieje na jego liście i w kalendarzu. 

KROK 3 Zlecający otrzymuje zrealizowany projekt i kończy proces. 

KROK 4 Grafik przesyła gotowy projekt w formie załączonych plików. 

Moduł Grafik

Moduł dedykowany potrzebom grafika. Wspiera lepszą organizację pracy specjalisty, czego efektem jest wzrost efektywności pracy działu. 

Moduł Zlecający

Miejsce, w którym określane jest zadanie dla grafików. Konieczne jest wypełnienie briefu i ewentualne dodanie materiałów – żadna kluczowa informacja nie zostanie pominięta. 

Moduł Administrator

Moduł odpowiedzialny za gromadzenie statystyk, generowanie raportów i zarządzanie elementami systemu tj. portfolio, parametry zlecenia.