To aplikacja mobilna dla działów sprzedaży, które chcą prezentować swoje produkty i usługi za pomocą nowoczesnych technologii. Piękno i prostota to idealne połączenie, dzięki któremu można tworzyć atrakcyjne prezentacje i pokazywać je za pomocą prostego w użyciu programu.
Pomimo swej prostoty, MediaPrez to rozbudowane narzędzie, dzięki któremu mogą ze sobą współpracować działy: sprzedaży, marketingu i szkoleń. Dzięki płynnej wymianie informacji oraz materiałów poprawi się komunikacja w firmie oraz wzrośnie efektywność.
Dzięki MediaPrez masz zawsze aktualne prezentacje pod ręką, dzięki temu wiesz, że materiały, które pokazujesz klientom są zawsze najnowszą wersją. Koniec ze stosami papierów i folderów - wszelkie informacje mieszczą się w jednym programie. Jako użytkownik możesz tworzyć notatki, komentować materiały, tworzyć profile klientów oraz raportować spotkania, to wszystko, aby wnieść Twoją sprzedaż na wyższy poziom.
MediaPrez daje możliwość różnorodnej prezentacji materiałów sprzedażowych w formie: grafik, filmów, prezentacji, gier oraz animacji. Wszystkie te działania powodują większe zainteresowanie klientów, podniesienie statusu firmy oraz interakcję między przedstawicielem handlowym, a klientem.
Im więcej wiemy o kliencie tym łatwiej jest nam z nim rozmawiać, dlatego w MediaPrez masz możliwość tworzenia własnych notatek. Dodatkowo komentując i oceniając materiały przekazujesz błyskawicznie informację o błędach i uwagach osobom odpowiedzialnym za tworzenie materiałów.
Na ekranie iPada wyświetlane są dokumenty, które podzielono na kategorie. W przypadku ogromnej ilości dokumentów, w prosty sposób korzystając z wyszukiwarki znajdziesz wszystko co potrzeba. W dokumencie jest dużo tekstu, a chciałbyś aby klient patrzył na konkretny fragment? Dzięki funkcji rysowania możesz podkreślić to co najważniejsze dla niego i sprawić, aby tam skupił swój wzrok.
Wysyłanie zadań, wytycznych do przedstawicieli obędzie się błyskawicznie i bez problemu dzięki modułowi CRM. Dodatkowo raportowanie zadań ze strony sprzedawców wspomoże kontrole ich działań oraz badanie efektywności pracy.
Dzięki integracji z firmowym CRM każdy użytkownik ma dostęp do profili klientów i raportów dotyczących sprzedaży.
Główną korzyścią tego modułu jest szybka i bezproblemowa komunikacja z twórcami materiałów. MediaPrez pozwala na sprawny przebieg procesu akceptacji danego materiału. A moduł testowy umożliwia twórcom weryfikację opracowanych materiałów.
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą.
Monika Jękot