Omnic

System integruje działania promocyjne prowadzone w kanałach komunikacyjnych: e-mailing, SMS, mailing papierowy, telemarketing, wizyty przedstawicieli, landing page, display oraz wideowizyty. Omnic stale jest rozwijany o nowe moduły i jest jednym z większych projektów w naszej firmie.

Główne założenia systemu to:

  • planowanie i zarządzanie  wielokanałowymi kampaniami marketingowymi,
  • optymalizacja działań marketingowych,
  • spójny przekaz prowadzonych aktywności,
  • sprawna współpraca z dostawcami i wykonawcami kreacji,
  • monitorowanie efektywności prowadzonych działań,
  • monitorowanie budżetu,
  • rozbudowana analityka,
  • bieżąca optymalizacja kampanii.

W tym momencie Omnic zintegrowany jest z zewnętrznymi systemami: Fresh Mail, bramka Plus, system Avaya (Telemarketing), aplikacja mobilna dla Przedstawicieli Medycznych/Aptecznych (iDoc), AdServer, Google Analytics.

ZADANIA
  • dokumentacja w formie Specyfikacji Wymagań Funkcjonalnych
  • projekt funkcjonalny
  • projekt graficzny
  • implementacja funkcjonalności (w tym integracja z zewnętrznymi systemami)
  • opieka powdrożeniowa
  • rozwój systemu i rozbudowa o kolejne funkcje
  • 3000000 wysłanych maili
  • 96 kampanii
  • 15000 aptek
  • 137000 lekarzy
  • 1000 przedstawicieli

Oś czasu projektu

Start projektu

Początek pracy nad systemem

Start pierwszej kampanii multichannelowej

Zapamiętywanie wybranych ustawień per user

Wdrożenie modułu Wizyty

Mediaplanner

Zapamiętywanie wybranych ustawień per user

Uruchomienie procedury powitalnej

Rozmowy z użytkownikami systemów i badanie ich opinii

Integracja Omnic z AdServerem

Odświeżenie graficzne Omnic 2.0

Dodatkowo powstał nowy logotyp systemu

Wdrożenie dashboardu kampanii

Wdrożenie narzędzi monitorujących efektywność kampanii.

Integracja z Google Analitycs

Jeżeli interesuje Cię podobny projekt, zapraszamy do kontaktu