Co jest gwarantem sukcesu firmy? Co daje pewność, że wyznaczone projekty będą oddane na czas, a klient będzie z nich zadowolony i wyrazi chęć kontynuowania współpracy? W dużej mierze za sukcesem stoją ludzie, a dokładnie zespół. Tylko zgrana ze sobą grupa osób może stworzyć coś, z czego inni będą w pełni usatysfakcjonowani. Dziś chcę przedstawić kilka faktów oraz moich osobistych spostrzeżeń dotyczących pracy w Mediaflex.

M jak mierzenie siły na zamiary

Fundamentem każdego projektu jest jego odpowiednie zaplanowanie, a co za tym idzie –  adekwatne rozplanowanie czasu i przydzielenie osobom konkretnych zadań. W Mediaflex odpowiadają za to managerowie sprzedaży, którzy oprócz fazy wstępnej zajmują się kolejno kontaktem z klientem a także koordynowaniem prac. Już przy wycenie każdego projektu należy pamiętać, aby podane wartości  były realne do zrealizowania i nie sprawiały one problemów z organizacją pracy. Zasada ta odwołuje się do jednego z filarów firmy czyli terminowości. Ustalane są realne terminy oraz, co ważne w Mediaflex, pracujemy zgodnie z wyznaczonym harmonogramem.

E jak elastyczność

Z racji dużej różnorodności projektów nie możemy narzekać na nudę w wykonywanej przez siebie pracy. Cały czas rozwijane są nasze zdolności programistyczne. Mamy pełną dowolność w wyborze technologii oraz możliwość poszerzać swoją wiedzę m.in. z zakresu Zend Framework 2, Doctrine 2, jQuery, Java (Android), iOS (Objective-C) uczestnicząc w wybranych przez siebie szkoleniach. 

D jak docenianie pracowników

Każdy oczekuje jakiegoś wyróżnienia po dobrze wykonanej pracy. Temu też służy nagroda Pracownika Roku za całokształt osiągnięć w danym okresie. To nagroda przydzielana co roku jednej osobie, która charakteryzowała się m.in. pracowitością, sumiennością jak również koleżeńską postawą. Pracownik Roku wybierany jest na podstawie ocen innych pracowników Mediaflex. Drugą formą oceny pracy, jest ocena 360 stopni, która odbywa się raz na pół roku. Wtedy to kompetentna osoba wraz z szefem przeprowadza rozmowę z pracownikiem po wcześniejszych uzgodnieniach z współpracownikami. Każdy dzieli się swoimi sukcesami i porażkami. Dodatkowo oceniany od razu dostaje feedback, co może skutkować wyciągnięciem słusznych wniosków na przyszłość. 

I jak integracja

Każdy chyba potwierdzi tezę, że koleżeńskie relacje nie powinny kończyć się wyłącznie na pracy, dlatego też w Mediaflex integrujemy się. Organizujemy wspólne wyjścia, aby lepiej się poznać i  spędzić razem czas. Średnio raz w miesiącu wybieramy się do centrum na wspólne piwo czy też rywalizujemy ze sobą na gokartach lub kręglach. Nawiązywanie więzów poza pracą z pewnością korzystnie wpływa na współpracę. Dodatkowo nie zapominamy o swoich urodzinach, gdzie wykazujemy się niemałą kreatywnością. Świętujemy również zakończone projekty.

A jak ambicja

Mogę szczerze przyznać, w zespole Mediaflex trudno znaleźć mało ambitnych ludzi. Tak naprawdę każdy codziennie uczy się czegoś nowego. Pomimo, że wszyscy czujemy się już w jakimś stopniu specjalistami w konkretnej dla siebie dziedzinie, nie ma mowy o żadnej rywalizacji. Do tego firma daje możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. szkoleniach rozwijających zdolności programistyczne, z metod sprzedaży, Google Analytics, ale również szkoleń mentalnych.

F jak fanatycy zdrowego trybu życia

Po pracy każdy ma swoje hobby. Jednak większość z nas cechuje zamiłowanie do sportu, świetnym przykładem jest bieganie. W swoim zespole mamy maratończyków, a nawet ultra maratończyka. Świadczą o tym m.in. nasze starty w Biegu Niepodległości oraz już w maju Bieg Nocny. Z racji zdrowego i aktywnego trybu życia wziął się również pomysł na stworzenie własnej marki- PROTIGER.

L jak lekko leniwi

Ale tylko czasem :) Nie mamy problemu, ze zrobieniem sobie małej przerwy i wzięciem oddechu przed kolejną porcją pracy. Resetujemy się między innymi przy układaniu puzzli. 

E jak energia

Żywiołowości, poczucia humoru nie można nam odmówić. Jesteśmy osobami kreatywnymi. Z tym wiąże się również fakt, że w firmie obchodzimy dni tematyczne. Świętowaliśmy już Dzień ciasta, owoca, wódki, koktajli, gofra, a ostatnio „Dzień Dresa”. Od zespołu Mediaflex czuć powiew świeżej energii!

X czyli coś ekstra

W Mediaflex zostały opracowane 4 filary – fundamentalne wartości, na których ma się opierać codzienna praca. Pierwsza z nich została już wspomniana, to terminowość. Kolejną jest jakość. Projekty, które oddajemy klientom muszą być dopracowane. Dzięki rozwojowi mamy osiągnąć satysfakcję z wykonywanej pracy, przy tym cały czas zwiększać swoje umiejętności. Ważna jest również komunikacja zarówno z klientami jak i między osobami w Mediaflex.

 

Jak widać Mediaflex już dawno przestał być grupą pracowników stał się zespołem, w którym mamy konkretne, przydzielone zadania do wykonania. Każdej z osób przyświecają różne cele, ale jeden z pewnością jest wspólny: to rozwój, ciekawe projekty oraz stawianie sobie nowych wyzwań. Pamiętajcie, że oferty pracy możecie znaleźć w naszej zakładce Kariera. 

Monika Suder

AUTOR:

Specjalista ds. marketingu w Mediaflex oraz studentka Zarządzania. Copywriterka z powołania. Każdy dzień rozpoczyna od przeglądnięcia Social Mediów. W wolnej chwili planuje swoje kolejne podróże, które są jej pasją.

Zobacz więcej wpisów tego autora:

DYSKUSJA

  1. JustaS pisze:

    Dzieki za interesujacy post, terez bede tu wpadac czesto :)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*