Graphic Planner System – system, który usprawnia pracę działu graficznego i jego współpracy z organizacją. Każda ze stron ma wgląd do aktualnego statusu ustaleń i prac.
Główne założenia systemu to:
KROK 1 Zlecający definiuje swoje zlecenie: wypełnia formularz briefu, wskazuje termin realizacji, dodaje potrzebne do realizacji pliki.
KROK 2 Grafik rozpoczyna realizację zadania, które automatycznie widnieje na jego liście i w kalendarzu.
KROK 3 Zlecający otrzymuje zrealizowany projekt i kończy proces.
KROK 4 Grafik przesyła gotowy projekt w formie załączonych plików.
Moduł dedykowany potrzebom grafika. Wspiera lepszą organizację pracy specjalisty, czego efektem jest wzrost efektywności pracy działu.
Miejsce, w którym określane jest zadanie dla grafików. Konieczne jest wypełnienie briefu i ewentualne dodanie materiałów – żadna kluczowa informacja nie zostanie pominięta.
Moduł odpowiedzialny za gromadzenie statystyk, generowanie raportów i zarządzanie elementami systemu tj. portfolio, parametry zlecenia.