Mają na celu analizę obecnych rozwiązań w organizacji oraz opracowanie efektywnej strategii działań, która dotyczy użytkowników, produktu lub usługi. Spotkania warsztatowe prowadzimy zdalnie oraz stacjonarne. W przypadku warsztatów zdalnych wykorzystujemy narzędzie MIRO, które daje możliwość pracy całego zespołu projektowego.
Spotkania warsztatowe, w zależności od rodzaju, tematyki, potrzeb prowadzone są zwykle w składzie: Facylitator, UX designer, Analityk biznesowy i Project Manager.
Pomagają kreować nowe pomysły i tworzyć produkty odpowiadające na potrzeby użytkowników, jednocześnie realizując cele biznesowe organizacji.
Realizowany, gdy planujemy wprowadzenie nowego produktu na rynek oraz chcemy poznać i zaplanować obszary takie jak: propozycje wartości, kluczowe zasoby czy strukturę przychodów i kosztów.
Pomaga szczegółowo przyjrzeć się przyszłym, bądź aktualnym użytkownikom produktu lub usługi.
Realizowane, gdy chcemy szczegółowo zdefiniować procesy pracy do dalszej automatyzacji lub planujemy optymalizować rzeczywiste procesy pracy w organizacji.
Pomagają zaprojektować prawidłową, funkcjonalną strukturę systemu skupiając się na rzeczywistych obiektach. Jest to praktyczny proces projektowy, podczas którego zespół, przechodząc przez kolejne etapy, tworzy strukturę funkcjonalnego produktu.
Pomagają przejść przez cały proces projektowy zaczynając od generowania pomysłów, a kończąc na zaprojektowanym, gotowym do wdrożenia produkcie.
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą.
Monika Jękot