PROTIGER ma już rok

Autor:  Monika Wincenciak

Rok minął tak szybko. Można by pomyśleć, że nasze dziecko dopiero raczkuje. Nic z tego, już kilka miesięcy temu nasza marka rozwinęła skrzydła i powoli pnie się na szczyt. Wspominamy dziś początki PROTIGERA, największe sukcesy w trakcie ostatniego roku oraz totalne zaskoczenia- rzeczy i wydarzenia, których raczej nie moglibyśmy sobie wymarzyć.  4 luty 2015 to data kluczowa dla marki PROTIGER, wtedy to zostaje wypuszczona pierwsza aplikacja: Dieta dla biegacza na system Android. Dlaczego taka aplikacja? Pewnie ze względu na nasze zamiłowanie do biegania – w firmie mamy kilku maratończyków. Rozpoczynamy promocję aplikacji i możemy zacząć mówić o pierwszym sukcesie. Po szybkim, pozytywnym odzewie Diety dla biegacza, wprowadziliśmy w życie pomysły na nowe aplikacje. Od razu byliśmy nastawieni na wypuszczenie aplikacji na 3 systemy. Przez rok udało się ich wypuścić 11. Naszym założeniem od początku było również prężne działanie w Social Mediach. Chcemy słuchać naszych użytkowników i doskonalić aplikacje, a to właśnie najprostsza droga kontaktu. W całej naszej dotychczasowej przygodzie nie możemy zapomnieć o współpracy z Creator – Zmień Swoje Ciało, Zmień Swoje Życie, która daje nam przede wszystkim wsparcie merytoryczne do każdej nowo utworzonej aplikacji.

W tym ostatnim roku wiele się nauczyliśmy. Tak naprawdę cały czas uczymy. Spotkało nas również kilka bardzo miłych zaskoczeń. Co się do nich zaliczało:

Aplikacja „Dieta dla lenia”

Chyba nikt z nas nie spodziewał się, że właśnie ta dieta może okazać się tak wielkim sukcesem.  Ponad 30 000 ściągnięć na trzech systemach to niemały wyczyn. Przynajmniej dla nas! Duże znaczenie ma z pewnością nazwa aplikacji (więcej informacji o wyborze dobrej nazwy aplikacji możecie poczytać w poprzednim poście). Co ważne aplikacja była tworzona już z zamiarem dotarcia do konkretnego grona odbiorców – osób zapracowanych i studentów, którzy to nie mają dużo czasu na gotowanie.

Trening w domu na Apple TV

Aplikacja cały czas się rozwija co nie zmienia faktu, że pojawiła się ona w pierwszych dniach premiery Apple TV. Stworzony w zaskakująco szybkim tempie Trening w domu od razu wskoczył do naszej czołówki sukcesów. Dzięki aplikacji każdy posiadający urządzenie Apple TV może ćwiczyć razem z trenerem, przy filmach najlepszej jakości.  Poziom trudności treningu stopniowo wzrasta, przez co nawet początkująca osoba z pewnością sobie z nim poradzi.

Bieg Niepodległości

Tworzenie marki to również utożsamianie się z nią. Z racji zapalonych biegaczy u nas w firmie, PROTIGEROWA drużyna wystartowała w Biegu Niepodległości organizowanym w Krakowie. Chociaż w trakcie biegu nie było najprościej, to po zakończeniu każdy cieszył się z uzyskanego wyniku. Planujemy kolejne starty pod naszą marką.

1980 fanów na Facebooku

Ostatnim, ale wcale nie najmniejszym sukcesem było przekroczenie 1980 fanów na Facebooku. Liczba użytkowników rośnie w ostatnim czasie zaskakująco szybko. Jak już wspominaliśmy kontakt w Social Mediach jest dla na bardzo ważny. Facebook protiger.org ma być łącznikiem między nami: zespołem PROTIGER a Użytkownikami aplikacji.

blogurodz

Jakie plany na kolejny rok?

Nasze plany idealnie podsumowuje jedno słowo: ROZWÓJ – nowe pomysły, nowe aplikacje i nowi zadowoleni Użytkownicy. Dodatkowo chcemy pokazać się z marką PROTIGER na wydarzeniach branżowych. To główne założenia na kolejny rok naszej działalności.

Udostępnij
Autor:  Monika Wincenciak
Marketing Manager w Mediaflex. Copywriterka z powołania. Każdy dzień rozpoczyna od przeglądnięcia Social Mediów. W wolnej chwili planuje swoje kolejne podróże, które są jej pasją.
Poprzedni post:
Następny post: