Przedstawiamy dziś relację z drugiego dnia Mobile Trends Conference 2018, w której wzięła udział czteroosobowa ekipa MEDIAFLEX.
Konferencja rozpoczęła się później, ale nie oznacza to mniejszej dawki przekazanej wiedzy. O czym mogliśmy posłuchać, o tym przeczytacie w relacji poniżej. 3,2,1… zaczynamy!
Piątek
Drugi dzień konferencji rozpoczęła prelekcja Bartosza Bilickiego z Trifinity. Opowiedział on o technologii blockchain, oraz jaki potencjał w nich drzemie. Początek drugiego dnia konferencji uznajemy za udany. Ocena publiczności: 4,0.
Kolejnym prelegentem był Roman Łoziński z agencji Think ECO, który opowiadał o tym czego branża mobilna może nauczyć się od reklamowej. Wskazał on, gdzie szukać oryginalnych pomysłów i inspiracji do wykorzystania w mobile. Prelekcja na tyle spodobała się publiczności, że zajęła drugie miejsce wśród głosowania. Ocena publiczności: 4,6.
Po przerwie kawowej nastąpił kolejny wykład dwóch przedstawicieli firmy Superskrypt Emilii Bojańczyk oraz Piotra Burdyło. W intrygującym tytule Wizerunek 8cm x 15 cm kryła się prezentacja na temat wykorzystać możliwości właściwym urządzeniom mobilnym, by stworzyć pozytywny wizerunek firmy. Ocena publiczności: 3,6.
Kolejno na scenie MTC 2018 zagościł Paweł Elbanowski z Recognize.IM. Poruszył on zagadnienie CTA- jak go wykorzystać, aby wykorzystać jego potencjał oraz jak angażować klientów poprzez kanał mobile. Ocena publiczności 3,6.
Przed obiadem mieliśmy okazję wysłuchać prelekcji Scrum Mastera Pawła Lewińskiego z Miquido. Opowiadał on o optymalizacji App Store Optimization. Prelekcja była bardzo ciekawa pod względem merytorycznym. Ocena publiczności 3,6.
Maja Schaefer z Codeheroes przybliżyła wszystkim uczestnikom idee chatbotów jako trendu mobile koło którego firma nie może przejść obojętnie. Ocena publiczności: 3,6.
Następne prelekcje odbywały się w formie case Study. Dało to tym większy praktyczny wydźwięk całemu wydarzeniu. Pierwszym z nich było wystąpienie Agnieszki Czupryn z Grupy WM. Opowiedziała ona o najważniejszych elementach potrzebnych do stworzenia aplikacji mobilnej, która okaże się sukcesem. Ocena publiczności 3,7.
Kolejne studium przypadku dotyczyło sukcesu aplikacji Adama Drzewieckiego z Quiz House. Uczestnicy mieli okazję poznać zasady jakimi kierował się autor aplikacji przy jej tworzeniu. Ocena publiczności: 3,4.
Jako następnego prelegenta mogliśmy wysłuchać Marka Kaczmarka z Redlink, który przedstawił praktyczne zastosowanie SMS+ e-mail w polskich firmach. Niestety merytorycznie prelekcja nie stała na wysokim poziomie. Ocena publiczności: 3,1.
Kolejna prezentacja Edwarda Mężyka z Cluify (Grupa Datarino) pokazała, że to nie tylko drogi dotarcia online są ważne, ale również offline odgrywa znaczącą rolę. A wszystko to na przykładzie sklepów detalicznych. Ocena publiczności: 3,8.
Prelegent Łukasz Kosman z LeanCode Sp. z o.o. opowiedział uczestnikom na temat Machine Learning w aplikacjach mobilnych. Zostało opracowane case study na przykładzie rowerowej gry miejskiej Activy. Ocena publiczności: 4,4.
Robert Marczak z robertmarczak.pl przybliżył uczestnikom pojęcie leadów oraz jak dobrze przygotować się do kampanii lead generation w kanale mobile. Ocena publiczności: 3,5.
Ostatnim z prelegentów podczas Mobile Trends Conference był Jakub Kornatowski z Qcoder / PwC. Opowiedział on o spójności aplikacji z systemem operacyjnym. Przekonywał on uczestników, że powinny być one zgodne ze standardami Apple i Google. Ocena publiczności: 4,4.
Na koniec wydarzenia odbył się Quiz z wiedzy Mobile i tutaj mamy swojego reprezentanta na podium! Nasz kolega Krzysiek Kozłowski zajął 3 miejsce w ogólnej klasyfikacji :) Cała ekipa Mediaflex jeszcze raz szczerze mu gratuluje!
Podsumowując konferencję, która powoli przechodzi do historii, jesteśmy bardzo zadowoleni, że po raz kolejny mieliśmy okazję wziąć w niej udział. Choć prelekcje stały na bardzo różnym poziomie, to ogólnie konferencję oceniamy na plus.
Do zobaczenia za rok! :)
Dla tych, którzy jeszcze nie czytali przypomianmy o pierwszej części relacji.