11 urodziny Mediaflex

Autor:  Iwona Wardęga

Urodziny firmy – statycznie czy z odrobiną szaleństwa? Za nami 11 urodziny Mediaflex! Był tort, był szampan, była zabawa i byliśmy my.

Jesteśmy z Wami już od 11 lat! To dla nas duży powód do radości. Lat nam przybywa, jak każda firma mamy za sobą liczne przekształcenia, zmiany kadrowe, doświadczenia i projekty, z których jesteśmy dumni, ale też takie, do których realizacji z obecnym doświadczeniem podeszlibyśmy zupełnie inaczej. Mamy świadomość, że z roku na rok Mediaflex jest coraz bardziej znaczącym podmiotem. W systematycznym rozwoju przyświecają nam konkretne, zdefiniowane przez nas wartości.

To o wartościach firmy wspominał najwięcej podczas uroczystości nasz CEO Dawid Kloch. 29 sierpnia, czyli dokładnie w dniu urodzin, odbyła się nasza wewnętrzna mała uroczystość, którą rozpoczęła prezentacja. Dawid omawiając poszczególne wartości (rozwój, komunikacja, zaufanie, jakość) mówił o zmianach zachodzących wewnątrz organizacji. Zaznaczał, że nie wszystkie działania wymagają od nas wielkich nakładów pracy. Najważniejsze są drobne kroki. I o takie zmiany nam chodzi.

11 urodziny Mediaflex. Cześć open space firmy. Na zdjęciu dwa balony - dwie jedynki, które układają się w liczbę 11.
Na ścianie wyświetlona prezentacja firmy z okazji 11 urodzin. Dawid Kloch, prezes Mediaflex w trakcie wystąpienia, pozostali specjaliści IT siedzą na krzesłach zwróceni w jego stronę.
Dawid Kloch, prezes Mediaflex, podczas firmowej prezentacji z okazji 11 urodzin firmy.

Po krótkiej prezentacji nastąpiło wręczenie prezentów osobom, które tego miesiąca obchodziły swoje rocznice pracy – wśród nich, jak nietrudno zgadnąć, był nasz prezes. Tak, Dawid tworzy firmę od początku, ale jej rozwojowi towarzyszy znacznie więcej osób. Niektóre pracują do dziś, dzięki czemu mogą służyć radą i dzielić się cenną wiedzą. Po krótkim przemówieniu na stół wjechał tort!

Nasi programiści uwielbiają kodować. Uwielbiają też słodkości. Na zdjęciu firmowy poczęstunek - na stole ciasta i owoce. Na dużym torcie widoczne karykatury wszystkich specjalistów IT, którzy pracują w Mediaflex.

W tym roku motywem przewodnim były nasze rysunkowe karykatury. Po tym czasie wróciliśmy pamięcią do początków firmy. Oglądanie galerii zdjęć z 11 lat wywoływało sporo żartów. Szczególnie ciekawe było patrzenie na osoby, które pomimo upływu czasu, wyglądają teraz młodziej niż na zdjęciach sprzed paru lat. Może my jak wino – czym starsi tym lepsi? Trzeba przyznać, że sami zauważamy swój rozwój i poprawę jakości – i nie jest to tylko kwestia większej liczby pracowników, wypracowanych schematów czy przepracowanych lat, ale w dużej mierze decyzji. Wiemy, w jakim kierunku chcemy prowadzić firmę. Stawiamy sobie nowe cele. Mamy nadzieję, że nasze – już kilkunastoletnie – doświadczenie przełoży się wprost na wzrost biznesów naszych klientów.

Po części oficjalnej czekał nas wieczór gier i zabawa do późnej nocy. Stworzyliśmy sobie więc w firmie przyjazną przestrzeń, w której był czas na rozrywkę, śmiech i rozmowy.

Nasi programiści aplikacji mobilnych i systemów podczas gry w piłkarzyki w jednym z pokojów w firmie.
Firmowe, urodzinowe selfie. Na zdjęciu specjalistka HR, UI/UX Designer, programiści PHP i aplikacji mobilnych, project managerki, specjalistka ds. marketingu, administrator, szef. Na pierwszym planie Krzysiek, nasz UI/UX Designer.

Urodziny to dla nas jedno z ważniejszych wydarzeń w roku, które buduje kulturę firmy. Zaraz po Wigilii pracowniczej i corocznym wyjeździe integracyjnym, jest to dla nas jeden z istotniejszych eventów. Jest to czas podsumowań, ale i moment na wzajemne docenienie swojej pracy. Przy okazji urodzin, dziękujemy Wam bardzo, że jesteście z nami. Dziękujemy za podjęte współprace, wspólne zrealizowane projekty, za wpływ na rozwój i zwiększenie świadomości marki, za zaufanie, czy po prostu za to, że lubicie nas obserwować. ;)

Specjaliści IT naszej firmy podczas jedzenia pizzy.
Ekipa specjalistów IT przy stole podczas urodzin firmy. Dwie osoby trzymają balony tworzące liczbę 11.

A z okazji urodzin życzymy sobie…

  • cudownych projektów, które będą rosły wraz z nami,
  • testów dla testów – czyli testów, które są przeprowadzane, ale nic nie wymaga poprawek,
  • alertów, które istnieją tylko w bajkach,
  • przejrzystych i pociągających kodów, które można pisać bez końca
  • i kolejnych owocnych lat w firmie.
Zdjęcie grupowe firmy Mediaflex. Pełen skład specjalistów z zakresu IT plus osoby odpowiedzialne za zarządzanie firmą, projektami i promocją.

Udostępnij
Autor:  Iwona Wardęga