Jak działa system wideospotkań krok po kroku?

Autor:  Monika Wincenciak

Masz za sobą próby działania na Teamsach, a chciałbyś dowiedzieć się jak stworzyć dedykowany system wideospotkań dla firmy, który będzie w pełni spersonalizowany? W poniższym artykule znajdziesz informacje na temat działania systemu wideospotkań oraz tego jakie realne korzyści przyniesie dla biznesu.

Działanie systemu w 8 krokach

Aby sprawdzić, jak działa system wideospotkań wystarczy wykonać 8 prostych kroków:

1.Zaloguj się do panelu wideospotkań.

2. Zaplanuj wideospotkanie -Do zaplanowania wideospotkania konieczne jest jedynie wypełnienie krótkiego formularza zaproszenia: imię i nazwisko, email lub nr telefonu, dzień i godzina rozmowy.

3. Otrzymaj dostęp do wideorozmowy – Na podany adres email lub nr telefonu zostanie wysłany bezpośredni link do rozmowy. Alternatywną formą jest unikalny pin.

4. Zarządzaj spotkaniami w panelu. Wideospotkania w panelu można dodawać, usuwać oraz edytować.

5. Sprawdź spotkania w kalendarzu. W planowaniu wideospotkań pomoże Ci kalendarz.

6. Udostępniaj materiały- podczas rozmowy możesz skorzystać z opcji współdzielenia ekranu (screen sharing). Funkcjonalność dostępna jest w przypadku korzystania z desktopowej wersji systemu. Do dyspozycji są następujące formy screen sharingu:
• udostępnienie ekranu
• udostępnienie konkretnego pliku, np. Word, Excel, Power Point, PDF, pliki graficzne
• udostępnienia strony internetowej

7. Poproś o feedback- po zakończeniu spotkania możesz poprosić swojego rozmówcę o wypełnienie krótkiej ankiety satysfakcji. Informacja zwrotna z pewnością pomoże Ci jeszcze lepiej przygotować się do kolejnych spotkań i zwiększyć ich skuteczność.

8. Zbieraj statystyki o wideospotkaniach. W ramach systemu gromadzone są statystyki i raporty. Dotyczą one:
• rozmowy
• ankiety

Dostęp do statystyk przyznawany jest jedynie uprawnionym do tego użytkownikom.

O systemie Media Meeting Planner

Media Meeting Planner to system wideospotkań umożliwiający prowadzenie dwukierunkowych rozmów wideo i audio z poziomu przeglądarki.

System to świetne narzędzie, które zwiększa skuteczność sprzedaży, atrakcyjność rozmów oraz można być pewnym, że wpłynie to na wzrost zapamiętania takiej rozmowy przez odbiorcę.

To miejsce, w którym można wysłać zaproszenie na wideospotkanie w formie wiadomości mailowej lub sms. Wszystko jest zależne od preferencji odbiorcy. W przypadku wystąpienia konieczności można spotkanie odwołać, zmienić termin lub umówić ponownie. Dołączenie do spotkania jest bardzo proste – wystarczy unikalny pin lub link.

Korzyści z systemu Media Meeting Planner

  • Brak konieczności instalowania oprogramowania – użytkownik i klient przeprowadzają wideospotkanie przez przeglądarkę internetową bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania
  • Błyskawiczne połączenie klient dostaje powiadomienie na e-mail bądź w formie wiadomości sms z linkiem do spotkania.
  • Mierzenie efektywności działań system dostarcza statystyki oraz pozwala wskazać efektywność przeprowadzonych działań
  • Personalizacja wyglądu – system może być dostosowany do identyfikacji wizualnej danej firmy
  • Elastyczność w rozbudowie systemu – system wideospotkań może być dostosowany do indywidualnych potrzeb organizacji i użytkowników
  • Helpdesk po wdrożeniu firma otrzymuje wsparcie oraz materiały szkoleniowe, aby jak najefektywniej wykorzystać system wideospotkań

Jeżeli zainteresował Cię system skontaktuj się z nimi przez formularz na naszej stronie lub napisz do nas na biuro@mediaflex.pl

Udostępnij
Autor:  Monika Wincenciak
Marketing Manager w Mediaflex. Copywriterka z powołania. Każdy dzień rozpoczyna od przeglądnięcia Social Mediów. W wolnej chwili planuje swoje kolejne podróże, które są jej pasją.