Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej i sprawdź możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Kontynuując korzystanie ze strony akceptujesz ciasteczka.
Czytaj więcej...
Ok

Digital Marketing Platform - zarządzanie kampaniami omnichannnel

Digital Marketing Platform (DMP),  to platforma marketingowo-sprzedażowa realizująca strategię omnichannel. Rozwiązanie pozwala na opracowanie, wdrażanie, nadzorowanie i rozliczenie kampanii. System przeprowadza koordynatora kampanii przez poszczególne etapy (planowanie, przygotowywanie materiałów, monitoring). Dodatkowo, rozbudowana analityka stanowi doskonałą podstawę do optymalizacji działań i wprowadzania zmian.

Zastosowanie Digital Marketing Platform

DMP to narzędzie, które doskonale sprawdzi się w pracy działów Marketingu, eMarketingu, Digital Marketingu, Omnichannel i Multichannel. Idealne rozwiązanie dla branży e-commerce, które pozwoli na stworzenie spójnej komunikacji z klientem i skróci czas jej obsługi.

Mediaplanner

Mediaplanner umożliwia efektywne planowanie kampanii omnichannel, które w praktyce oznacza zdefiniowanie poszczególnych aktywności. Zapewnia stały podgląd wszystkich działań marketingowych prowadzonych w określonym czasie, a także dostęp do odpowiednich statystyk i raportów.

Tworzenie kampanii

Moduł pozwala na wykreowanie kampanii i zaplanowanie sekwencji zdarzeń. Do dyspozycji są następujące moduły systemowe: display, SMS, e-mailing, mailing papierowy, spotkania, telemarketing, landing page, dodatkowe informacje. Kampanie można przeglądać w mediaplannerze, jak i w formie listy kampanii.

Koordynacja zadań

System daje możliwość bezpośredniego kontaktu z dostawcami i podmiotami zaangażowanymi w tworzenie materiałów do danej kampanii, umożliwia dostęp do historii przygotowywanych materiałów reklamowych i daje stały podgląd do statusów zadań.

Raporty i statystyki

Obszerna część analityczna zawiera raporty budżetowe (koszty i efekty działań), raporty kampanii (poszczególne aktywności marketingowe, dane od ogółu do szczegółu), raporty efektywnościowe (wskazują, czy kampanie realizują określone cele). Istnieje możliwość eksportu wybranego zakresu danych do formatu .xls.

Baza dostawców i odbiorców

Spójna baza, czyli skategoryzowany katalog wykonawców, jak i użytkowników, do których kierujemy nasze działania. Opcje filtrowania odbiorców pomagają w odpowiednim targetowaniu kampanii.

Szablony i powiadomienia

System udostępnia Ci przestrzeń w ramach której możesz tworzyć bazę sprawdzonych kampanii i na bieżącą ją aktualizować. Tworzysz bazę najlepszych praktyk i strategii z której w przyszłości możesz korzystać zarówno Ty jak i inni użytkownicy systemu. Dodatkową zaletą platformy są powiadomienia systemowe i e-mailowe, dzięki którym jesteś na bieżąco informowany o najważniejszych wydarzeniach i akcjach związanych z Twoimi kampaniami.

Kanały Digital Marketing Platform

Wielokanałowość, omnichannel i wynikająca z tych procesów mnogość zadań, wymuszają niejako na działach digital znalezienie metody i sposobu na efektywne planowanie, zarządzanie i monitorowanie poszczególnych aktywności.

Digital Marketing Platform to odpowiedź na pojawiające się wraz z nowymi trendami wyzwania dla digitalu. To spójna przestrzeń pozwalająca na prowadzenie komunikacji i współpracy projektowej.

POZNAJ LEPIEJ DIGITAL MARKETING PLATFORM

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą.

Małgorzata Maj