Wstecz

Conference Support System

Conference Support System (CSS) towarzyszy w codziennej pracy blisko 1200 użytkowników. Dzięki niemu w jednym narzędziu możliwe jest:

  • zaplanowanie kalendarza konferencji,
  • zaproszenie gości,
  • ustalenie, w jakim zakresie będą uczestniczyć w wydarzeniu,
  • wystawienie niezbędnych dokumentów,
  • rozliczenie konferencji,
  • po zakończonych imprezach system generuje szereg raportów podsumowujących zrealizowane działania.
ZADANIA
  • Analiza biznesowa
  • Benchmark funkcjonalności
  • Projekt funkcjonalny
  • Działania UX
  • Makieta (Axure)
  • Projekt graficzny
  • Backend
  • Frontend
  • Pilotaż oraz warsztaty z Klientem
  • Obsługa powdrożeniowa
  • 1200 użytkowników
  • 555b nazwa2
  • 444c nazwa3
  • 333d nazwa4
  • 222e nazwa5

Oś czasu projektu

Wdrożenie produkcyjne systemu

Wraz z nowym rokiem nasz klient rozpoczął pracę w nowym systemie.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Dedykowana osoba odpowiadająca za obsługę klientów

W związku z rosnącymi potrzebami klienta i rozbudową systemu, potrzebowaliśmy osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientem/ użytkownikami systemu.

Weryfikacja kosztów po konferencji

Nowe formularze dokumentów

System wzbogacił się o nowe wzory dokumentów.

Dashboardy

Nasz klient otrzymał nową stronę startową - Dashbord - dzięki niej wszystkie zadania do wykonania i analizy są zebrane w jednym miejscu.

Dalszy rozwój systemu

Rozbudowujemy system o nowe funkcjonalności i realizujemy plany na rok 2019 (w tym rozliczenie PIT-ów za rok 2018, nowe tabele, zmiany w panelu).

Jeżeli interesuje Cię podobny projekt, zapraszamy do kontaktu