Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej i sprawdź możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Kontynuując korzystanie ze strony akceptujesz ciasteczka.
Czytaj więcej...
Ok

iDoc 3

Zrealizowaliśmy aplikację mobilną iDoc 2.0 na iPada, umożliwiającą dystrybucję materiałów marketingowych i promocyjnych wśród przedstawicieli medycznych. Integralnym elementem aplikacji jest panel administracyjny, który umożliwia zarządzanie treściami aplikacji przede wszystkim pod kątem udostępniania ich określonym grupom użytkowników.

Ze względu na specyfikę przygotowywania materiałów przez różne podmioty, powstała również aplikacja i panel dla partnerów. Obieg materiałów pomiędzy panelem partnera i aplikacji umożliwia ich sprawną weryfikację, a następnie publikację na urządzeniach.

Pierwsza wersja aplikacji odniosła duży sukces i z powodzeniem wykorzystywana była przez przedstawicieli. Po ponad 1,5 rocznym okresie, aplikacja doczekała się drugiej wersji w której oprócz poprzednich, sprawdzonych mechanizmów pojawiły się dodatkowe funkcjonalności ułatwiające pracę przedstawicieli oraz takie o charakterze społecznościowym. Dodatkowym atutem aplikacji jest dostępność materiałów w wersji offline co jest kluczowe ze względu na charakter pracy przedstawicieli.

Z kolei w najnowszej wersji iDoc 3 zostały wprowadzone zmiany w kategoriach:

  • Omnic zadania – zadania jedną z aktywności w ramach procesu wielokanałowej komunikacji promocyjnej kierowanej do lekarzy w toku kampanii omnichannel
  • Profil lekarza, farmaceuty, apteki – w tej kategorii przedstawiciele znaleźć mogą  podstawowe informacje o odwiedzanych lekarzach, farmaceutach, aptekach oraz historię komunikacji marketingowej kierowanej (różnymi kanałami w ramach kampanii omnichannel) do lekarzy, farmaceutów i aptek

Został rozbudowany również obieg i proces akceptacji materiałów przygotowanych przez partnerów. Kolejna wersja iDoc to przede wszystkim rozbudowa o nowe kategorie, dzięki którym możliwe jest włączenie wizyt przedstawicieli w dowolną strategię omnichannel (kreowaną i zarządzaną za pomocą systemu OMNIC).

System iDoc został również wzbogacony o planowanie spotkań online przez przedstawiciela (ekowizyta). Może wybrać jaką ekowizytę chcę przeprowadzić, pojedynczą, czy kilkuosobową. Planując spotkanie należy: podać datę, godzinę, zaprosić uczestników spotkania oraz wybrać formę wysłania zaproszenia. Opcjonalnie można dodać zestaw brandów, które zostaną wyświetlone w trakcie spotkania.

Każde spotkanie możne edytować, jak również usunąć. Na 5 minut przed spotkaniem użytkownik otrzymuje przypomnienia o zaplanowanej wizycie.  Aby rozpocząć spotkanie należy wykonać odpowiednią akcję, w trakcie spotkania istnieje możliwość zaprezentowania materiałów pobranych w aplikacji w formie udostepnienia ekranu. Przedstawiciel ma również możliwość włączenia kamery.

ZADANIA
  • analiza
  • projekt funkcjonalny
  • projekt graficzny
  • implementacja aplikacji w wersji na iPada
  • realizacja panelu administracyjnego oraz aplikacji oraz partnera
  • integracja z systemem Azure Active Directory
  • dystrybucja aplikacji za pomocą konta Enterprice i systemu MDM
  • rozwój i obsługa powdrożeniowa
  • 2 Wersje

Oś czasu projektu

iDoc 2.0

iDoc 3

Jeżeli interesuje Cię podobny projekt, zapraszamy do kontaktu