Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej i sprawdź możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Kontynuując korzystanie ze strony akceptujesz ciasteczka.
Czytaj więcej...
Ok

Podsumowanie I połowy 2021 r w MEDIAFLEX

Autor:  Monika Suder
06-07-2021

Za nami pierwsza połowa roku, w dzisiejszym wpisie podsumowujemy co wydarzyło się w ciągu sześciu miesięcy tego 2021 roku. Co działo się w firmie, czym możemy się pochwalić oraz jakie mamy plany na drugą część roku.

Warsztaty Product Discovery

Otwarcie roku choć w czasach pandemii przyniosło nam pierwsze warsztaty Product Discovery dla naszego nowego klienta. Celem trzydniowego spotkania online było: zdefiniowanie użytkowników sklepu i ich potrzeb, analiza procesów i integracji, zdefiniowanie zakresu funkcjonalności sklepu oraz przygotowanie struktury menu zgodnej z modelem mentalnym oraz kluczowymi widokami layoutu.

Więcej o koncepcji i przebiegu warsztatów możecie przeczytać w osobnym wpisie na naszym blogu.

Prócz wyżej opisanych warsztatów cyklicznie spotykaliśmy się na spotkaniach zespołu, aby omówić założenia warsztatowe i przygotować je z jak największą starannością. Była to świetna okazja na przygotowanie się do przejścia z trybu pracy w 100% zdalnej na pracę hybrydową.

Nowe osoby w Mediaflex

Pierwsze półrocze 2021 roku rozpoczęliśmy z nowymi osobami na pokładzie. Do zespołu dołączyli m.in. doświadczeni PHP Developerzy, jak i juniorzy który będą rozwijać skrzydła w Mediaflex. Rozwój jest dla nas jako firmy szczególnie ważny.

Do zespołu dołączyła również osoba na stanowisko Konsutanta ds. Obsługi Klienta oraz Marketing Manager.

Badanie zadowolenia z pracy

W pierwszym kwartale roku w Mediaflex zostały przeprowadzone również badania przez specjalistę w dziedzinie Employer Brandingu – Magdę. Przez 5 tygodni wypełniliśmy 5 różnych ankiet nt.:

  • motywacji do pracy,
  • wartości firmowych,
  • zaangażowania,
  • zadowolenia z pracy,
  • doceniania.

Po badaniach przyszedł czas na analizę, podczas prezentacji poznaliśmy wnioski z ankiet oraz obszary do pielęgnacji i rozwoju w naszej firmie.

Powrót do biura

Pod koniec maja została podjęta decyzja o pracy hybrydowej i częściowym powrocie do biura. Po pracy w 100% zdalnym trybie dla niektórych mogło się okazać to niemałym wyzwaniem. Z tej racji postanowiliśmy osłodzić sobie ten pierwszy dzień.

Dodatkowo mieliśmy trochę wspólnych tematów do poświętowania:

  • nowa osoba w zespole Mediaflex,
  • 10+ lat pracy dwóch naszych niezastąpionych Projekt Managerów,
  • oficjalne przekazanie plakatu Pracownika Roku 2020 (tylko z kilkumiesięcznym opóźnieniem).

Obecnie testujemy rozwiązanie, jakim jest praca hybrydowa w systemie 3+2 (3 dni pracy w biurze, 2 dni zdalnej).

Integracja zespołu

Pierwszą połowę roku zakończyliśmy pierwszym po pandemicznym wyjściu. Tym razem wybór padł na kręgle przy Plac Nowy 1. Nasz zespół spędził 2 godziny na torze na kręglach, rywalizując ze sobą w dwóch grupach. W obydwu drużynach walka była niezwykle wyrównana, a co najważniejsze wywołała wiele emocji. Najważniejsze jednak jest to, że udało się porozmawiać na luźne tematy i wspólnie spędzić czas.

Plany na II półrocze

Druga część roku choć dla wielu rozpoczyna się urlopami, ale inni nie zwalniają tempa i kontynuują działania w projektach. Plany na działania są bardzo ambitne. Nowy projekt, szkolenia (miejmy nadzieję, że już stacjonarnie) oraz integracja zespołu.

U nas pierwsze półrocze było bardzo intensywne. Wiązało się z dużą ilością rekrutacji, zmianami w zespole, jak również zmianą trybu pracy. Jesteśmy ciekawi co przyniesie druga część tego roku.

Autor:  Monika Suder
Marketing Manager w Mediaflex. Copywriterka z powołania. Każdy dzień rozpoczyna od przeglądnięcia Social Mediów. W wolnej chwili planuje swoje kolejne podróże, które są jej pasją.
Skontaktuj się z nami
12 415 01 62
Chcesz u nas pracować?

Sprawdź nasze oferty