Podsumowanie roku 2021 i plany na 2022 rok

Autor:  Monika Wincenciak
24-01-2022

Początek roku wydaje się być świetnym miesiącem na podsumowania. Dlatego też przyszedł czas na zestawienie tematyczne ubiegłego roku.  Nie był to zdecydowanie łatwy czas, ale z pewnością wiele nas nauczył. Poniżej znajdziecie podsumowanie ostatnich 12 miesięcy pod względem projektowym, szkoleniowym i organizacyjnym w Mediaflex.

Projekty  

W 2021 razem z naszym kluczowym Klientem – firmą farmaceutyczną Polpharma kontynuowaliśmy rozwój projektów oraz utrzymanie już istniejących od lat projektów.

Dodatkowo dużą część roku pracowaliśmy nad postawieniem sklepu w technologii Magento dla naszego Klienta z branży fashion. Oczywiście na początku współpracy przeprowadziliśmy warsztaty, o których możecie przeczytać m.in. w naszym wpisie na blogu. Dzięki warsztatom Product Discovery lepiej poznaliśmy potrzeby oraz działanie codzienne sklepu.

Kolejnym projektem, który rozpoczęliśmy, był sklep dla naszego Klienta – Pożegnanie z Afryką. Już za niedługo będziemy mogli pochwalić się odświeżoną (a właściwie całkowicie nową) wersją sklepu.

W 2021 roku wypuściliśmy również kolejną własną aplikację jaką jest Mobilny Psycholog. Apka powstała przy współpracy z psychologiem i jej głównym zadaniem jest badanie za pomocą ankiety samopoczucia oraz stanu psychicznego użytkownika.

 ​

Praca hybrydowa a zdalna 

W porównaniu do roku poprzedniego nie pracowaliśmy w ogóle w trybie stacjonarnym. W maju powróciliśmy do biura, ale praca odbywała się w trybie hybrydowym. Dwa dni w tygodniu pracowaliśmy zdalnie, trzy dni spędzaliśmy pracując w biurze.

W ujęciu liczbowym 42% czasu w trakcie roku pracowaliśmy hybrydowo, a 58% zdalnie. Niestety sytuacja w kraju zmusiła nas do powrotu do pracy zdalnej.

W trakcie częściowego powrotu do biura udało się nam zorganizować dwa spotkania integracyjne: firmowe kręgle oraz grill na Bagrach. Relacje z tych wydarzeń możecie zobaczyć na naszym Facebooku firmowym.

Nowe osoby w zespole

W ostatnim roku do naszego zespołu zawitało 5 osób. Są wśród nich kolejno Marketing Manager Monika, trzech PHP Developerów: Jacek, Paweł oraz Maciek. jak również Tester aplikacji Jerzy.

Na koniec roku stan liczebny naszej firmy wynosił 26 osób. Mamy nadzieję, że ten 2022 rok będzie czasem nowych, utalentowanych i zmotywowanych osób w naszym zespole.

Szkolenia  

W minionym roku udało się nam uczestniczyć m.in. w szkoleniach:​

  • MobiConf​
  • DesignWays​
  • 4Dev Developers​

Został również dookreślony budżet na szkolenia i materiały edukacyjne np. książki, kursy. To jeden z elementów, dzięki którym możemy realizować naszą wartość firmową jaką jest rozwój.

Odświeżona strona www

Druga połowa roku była również czasem odświeżenia naszej strony internetowej Mediaflex. Jak wiadomo strona www jest wizytówką firmy.

Dlatego też postanowiliśmy pogłębić opis naszych usług. W ten sposób powstała nowa strona główna, na której można znaleźć m.in. odnośniki do podstron:

  • systemy dla biznesu,
  • e-commerce,
  • aplikacje mobilne,
  • strony www,
  • warsztaty UX/UI.

Zwłaszcza ta ostatnia część to całkowita nowość na naszej stronie. Pokazuje wielkie korzyści, jakie mogą przynieść m.in. Product Discovery, czy audyt UX.

Na naszej stronie www został dodany również formularz zgłoszeniowy, dzięki któremu szybko można wysłać zapytanie do Mediaflex. Drugą kwestią jest możliwość wysłania opinii na stronie, dzięki małemu widgetowi na stronie głównej.

PLANY: 

W 2022 rok wchodzimy w planami na pozyskanie nowych klientów, dla których ofertą może być dedykowany system budowany „od zera” lub też jeden z naszych produktów oczywiście dopasowany pod standardy i potrzeby klienta.

Niezwykle ważnym aspektem jest również poszukiwanie nowych osób do zespołu. W tym momencie intensywnie rekrutujemy kandydatów na stanowiska:

  • New Business Managera,
  • PHP Developer,
  • Junior PHP Developera. 

Pozostałe nasze ogłoszenia znajdują się w zakładce kariera.

Udostępnij
Autor:  Monika Wincenciak
Marketing Manager w Mediaflex. Copywriterka z powołania. Każdy dzień rozpoczyna od przeglądnięcia Social Mediów. W wolnej chwili planuje swoje kolejne podróże, które są jej pasją.